Tel: (+40) 0758 014 611

La finalizarea acestui curs veți avea cunoștințele necesare de grafică 3D pentru a vă realiza propriile proiecte sau un portofoliu de angajare folosind 3D Studio Max.

Lector: Andra Dogaru

Grafica 3D a devenit o componentă importantă a sectorului grafic, artistic sau multimedia. Cursul se concentreaza asupra a cinci subiecte principale: modelare, organizarea UV-urilor, materiale, randare si optimizare.

Obiective:

Scopul cursului este de a vă iniția în tainele modelării low-poly, folosind metode poligonale. Cursul vă va purta prin întregul proces, de la analiza conceptului, până la prezentarea modelului final, gata de a fi implementat în jocul video. Veți obține cunoștințe esențiale pentru a profita la maxim de caracteristicile software-ului 3DS Max. 

Conținut:

• Ședinta 1

Navigarea în soft;
Primitive;
Tab-ul de modelare;
Analizarea unui concept;
Incarcarea referintelor in viewport-uri;
Modelarea unui asset simplu;

• Ședinta 2

Organizarea scenei;
Optimizarea unui asset;
Adăugarea detaliilor;
Organizarea UV-urilor și exportul de ghiduri pentru textură;
Texturi diffuse de bază;

• Ședinta 3

Materiale;
Utilizarea texturilor unice sau repetitive;
Exportul modelului pentru prezentare;
Verificarea modelului în software similar unui engine de joc video (Marmoset Toolbag);
Workflow – modelarea unei scene mai complexe;
Compoziția unei scene și creare unui blockout inițial;
Planificarea și managementul scenei;

• Ședinta 4

Detalii;
Planificarea spațiului de textură;
Folosirea optimă a texturilor care folosesc canalul alpha sau geometrie adițională;
Verificarea scenelor încă nefinalizate;
Modelarea cu scopul de a urmări textura;

• Ședinta 5

Abordarea criticii;
Înglobarea de elemente adiționale în scena;
Randarea asset-ului folosind Marmoset Toolbag;
Cum să îți prezinți proiectul în mod profesionist;

• Ședinta 6

Corecții;
Prezentarea proiectelor finale.

Calificare:

Certificat Intro 3Ds Max.

Software:

3Ds Max.

Cerințe:

16 ani împliniți în momentul începerii cursului.

Durată:

  • 6 ședințe;
  • 4 ore / sesiune;
  • 1 sesiune pe săptămână.

 

Despre  Noi

Academia a fost înființată în baza unui acord de franciză în anul 2011 și a funcționat 8 ani ca Institutul SAE București. După o perioada de 3 ani în primul campus, școala s-a mutat într-o nouă locație mult mai încăpătoare, în apropierea stației de Metrou Grivița. În această locație sustinem cursuri în domeniul Audio - Inginerie Audio, Live Sound, Producție Muzicală, Mixing dar și în domeniul Gaming, respectiv Modelare, Animație, Game Design, Level Design, Unreal. În timpul rămas liber, realizăm diverse proiecte muzicale: recording, mixing, mastering, voice over. Ca urmare a suspendarii activitatii pe perioada starii de urgenta, si a reluarii cursurilor in regim restrans, conform noilor prevederi de distantare sociala pe durata acestor luni ne puteti gasi in incinta Flaros, langa statia de metrou Timpuri Noi.